Center Parcs laat klanten meedenken over imagoprobleem

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft 400 zakelijke klanten en prospects uitgenodigd mee te helpen bij het bedenken van een nieuwe propositie en een daaruit voortvloeiend productconcept voor haar activiteiten in de zakelijke markt in Nederland en België.

Het bungalowpark houdt een brainstormsessie, de zogenaamde 'Inspiration Battle' op 5 juli aanstaande, waaraan naar schatting honderdvijftig professionals uit de congres- en evenementenorganisatie en Center Parcs-functionarissen hun meningen en ideeën uitwisselen.

Met deze werkwijze gelooft Center Parcs het imagoprobleem in deze markt, waarin de eigen positie wil versterken, aan te pakken.

'Niemand kan ons beter vertellen waar een markt warm voor loopt, dan de spelers in die markt zelf', aldus Esther van der Meer, de nieuwe Business to Business Manager Nederland van Center Parcs Europe.

'Door ons imagoprobleem tegenover onze doelgroep te onderkennen, stellen wij ons open en bewust kwetsbaar op. Ik verwacht dat dit verheldering en inspiratie oplevert'.

Ook Christophe Jeannest, de CEO van Center Parcs Europe, doet mee aan de discussie.

Center Parcs wil vooral de eigen positie versterken als aanbieder van zakelijke arrangementen (workshops, trainingen, meetings, conferenties, teambuilding etc.). Er loopt daarvoor al een , maar kennelijk zet die te weinig zoden aan de dijk.

Fons de Poel presenteert de 'battle'. Naast genoemde brainstorm heeft het evenement ook een educatief karakter.
Christophe Jeannest (CEO Center Parcs Europe), Rick Harvey Lam (Director of Marketing Center Parcs Europe), Mike Riegel en Femke Schavemaker (Lost Boys) presenteren nieuwe inzichten op het gebied van marketing en communicatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie