Steeds meer marketeers en professionals in reclame en communicatie zetten zich in voor consuminderen en ontpoppen zich als activist voor een andere economie en samenleving. Deze veranderingsgezindheid is niet vanzelfsprekend. Voor de meeste mensen is verandering vervelend, onhandig, duur en niet leuk, zelfs voor hen die zichzelf creatief en flexibel noemen; we zijn nou eenmaal allemaal gewoontedieren.
Om te leren en te ervaren dat verandering nieuwe inzichten en kansen biedt is School for Change opgericht, een plek waar professionals uit het bedrijfsleven theorie en handelingsperspectief krijgen aangereikt om verandering in de organisatie aan te jagen. Dit is een initiatief van ’betekeniseconoom’ Kees Klomp, Lucas Mol en Ingrid Zeegers, en valt onder De Groene Afslag.
Branding for Change
In november start de School of Change een mastercourse Branding for Change onder leiding van Marcel Kampman, artdirector en strateeg. In vier vrijdagmiddagen maken deelnemers kennis met handige tools en delen internationale topsprekers hun inzichten, voorbeelden, cases en verhalen.
Doel is dat de creatieven, marketeers en communicatiepro’s direct aan de slag kunnen om de wereld beter én duurzamer te maken met hun merk of werk.
Naast ‘festivalbaas' Marcel Kampman zijn er gastoptredens van Mark Woerde (foto) en Dennis van Aalst van LetsHeal.org, Anna Noyons van o.a. Peerby en Valentijn van Santvoort van Holie. Andere namen volgen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!