Na drie jaar samenwerking gaat Blueprint Media in Amsterdam verder als Protein Nederland. Na Londen, Berlijn en New York wordt het Amsterdamse kantoor de vierde tak van Protein.
Vanuit het Amsterdamse kantoor zal Protein de huidige klanten bedienen als Converse, Tommy Hilfiger, Jägermeister, Urbanears, Sonos, Red Bull en Nike. Er wordt een team geïnstalleerd dat zich gaat richten op Nederland en er komt een nieuw team voor de internationale markt.
Protein is een insight-gedreven communicatiebureau met focus op de doelgroep early adopters. De afgelopen jaren maakte het bureau we een flinke groei doorgemaakt met internationale projecten in zowel Europa als in de VS. In samenwerking met Blueprint Media werd een Protein kantoor in Berlijn gelanceerd.
Victor Bakhuis, managing director van Protein Nederland en Duitsland: 'Op basis van de goede samenwerking is het voor ons een vrij eenvoudige keuze om deze volgende stap te maken. Met de nieuwe setup voegen we twee nieuwe disciplines toe aan de huidige Blueprint diensten. Daarbij is het naar de markt toe veel duidelijker als we onder één naam verder gaan.'
Vanaf oktober zullen er maandelijkse Protein Insight events georganiseerd gaan worden, waar onder meer de laatste audience reports worden gepresenteerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!