Tijdens het seminar spreken grote namen uit Democratische en Republikeinse campagnes als Jef Pollock, John Zogby en Joe Trippi over de komende Amerikaanse presidentsverkiezingen. Online campagnetechnieken, fondsenwerving, ‘microtargeting’ en rapid response zijn een paar thema’s die worden behandeld.
De posts over het seminar zijn te vinden op het nieuwe weblog over politieke, maatschappelijke en commerciële campagnes BKB Campaignwatch.
Op dit weblog duiden experts dagelijks campagnes uit binnen- en buitenland. Vaste bloggers zijn onder anderen Wouke van Scherrenburg, Charles Groenhuijsen, Jan Driessen, Nausica Marbe, Erik van Bruggen, Hans Anker en Alex Klusman. Daarnaast zijn er bijdragen van jonge talenten als schrijver en muzikant Johan Fretz, D66 raadslid in Amsterdam Centrum Thijs Kleinpaste en BNR journaliste Lamyae Aharouay.
De komende maanden nemen verschillende campagne experts op het blog zowel de verkiezingen in Nederland als in de Verenigde Staten onder de loep. Ook is er aandacht voor maatschappelijke en commerciële campagnes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!