Bert van Grieken is per 1 mei directeur strategie bij OOHA Media. Hij vormt vanaf die datum met algemeen directeur Erik-jan van den Berg de directie van het out-of-homebedrijf dat gespecialiseerd is in digitale snelwegmasten. Ook komt hij in de raad van advies van OOHA Media.
Van Grieken was de afgelopen vijftien jaar mede-eigenaar van M2Media. Hiervoor was hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de inkoopunits van onder andere Kobalt, Wavemaker/Group M en Denstu/Aegis.
Hij zegt: 'OOHA Media is een ondernemend bedrijf met een mooie propositie in de out-of-homebranche. Na mijn periode als eigenaar van M2Media en de verkoop aan Candid Group was ik weer toe aan een nieuwe uitdaging. Belangrijk was dat dit in een ondernemend bedrijf zou zijn met grote potentie en de focus op kwaliteit. De afgelopen jaren heb ik de eigenaren van OOHA leren kennen als succesvolle ondernemers. 90 procent van het netwerk is al digitaal en juist in de verandering van het analoge naar het digitale landschap liggen veel kansen.'
Doel van OOHA Media is verder te groeien en Van Grieken moet daar een belangrijke bijdrage aan leveren. Erik-jan van den Berg zegt over Van Grieken: 'Naast zijn schat aan kennis en ervaring binnen de mediabranche, voegen we met Bert een prettige en positieve persoonlijkheid aan het team toe.'
OOHA Media was vorig jaar de beste in het Media Report van Adformatie in de categorie out-of-home.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!