Beemster komt met campagne Allemaal Familie

Ter introductie van de vernieuwde verpakking komt Beemster met nieuwe campagne.

De campagne Allemaal Familie probeert een link te leggen tussen familiebanden en verschillende kazen. De nieuwe Beemster-verpakking laat namelijk zien dat alle kazen een beetje van elkaar verschillen, maar toch bij elkaar horen, zoals ook het geval is bij familie.

De campagne bestaat uit een serie documentair gefilmde portretten van een familieweekend. Hiervoor is een echte familie op familieweekend gestuurd en de beelden daarvan worden gebruikt voor de tv-commercials. 

In outdoor en print krijgen individuele kazen een podium. Neem bijvoorbeeld de benjamin (jonge kaas), het buitenbeentje (mosterd kaas) en de pittige tante (oud en pittig). Robin de Puy is verantwoordelijk voor de foto’s. Zij schoot eerder de campagne Lang Leve Oud van Beemster.

Creatief bureau this that + the other is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne. Edith Janson, strateeg bij this that + the other zegt: ‘We vergelijken eigenschappen van de mens met eigenschappen van kaas en geven het merk Beemster zo een menselijk gezicht.’

De familie die op familieweekend was gestuurd werd vergezeld door regisseurs Niels van Koevoorden en Sabine Lubbe Bakker, makers van de prijswinnende documentaire Ne me quitte pas

De campagne is sinds 20 maart te zien en zal verder worden uitgerold via social media, instore, acties en events. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie