Bart de Vries naar House of Sports

Hij gaat zich primair richten op new business.

Bart de Vries gaat per 1 november aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports. Hij nam in augustus afscheid van JCDecaux waar hij lang commercieel directeur was.

De Vries: 'Voor mij was de afgelopen tijd een van oriëntatie. Een commerciële functie in de sportmedia kwam daarbij als nummer 1 op
mijn wensenlijst. Niet alleen omdat ik dat altijd een dynamisch werkterrein heb gevonden waarin commercieel veel mooie activiteiten zijn, maar ook omdat sport en beweging een wezenlijke bijdrage leveren aan een gezonde maatschappij. Na een aantal gesprekken op
diverse plekken bleek mijn enthousiasme voor de club van House of Sports het grootst.' 

De Vries gaat zich primair richten op new business. 'Het overtuigen van bedrijven van het belang van een verbinding van hun merken met sport, dat zichtbaarheid krijgt middels het brede palet van live en online sport assets en activaties van House of Sports.' 

Patrick Wouters van den Oudenweijer, eigenaar en oprichter House of Sports, zegt dat met De Vries 'een zeer ervaren collega toe wordt gevoegd aan het team, met een groot en relevant netwerk binnen media- en merkenland'. 'Bart weet wat er nodig is om merken te overtuigen van het belang van marketing, media en advertising.'

Maandag werd bekend dat Walter Kraus Bart de Vries opvolgt bij JCDecaux.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie