In mijn ogen laten de automerken een hele grote markt liggen door vrouwen niet serieus te nemen.
Alleen al de grote groep vrouwelijke singles vormen een (groeiende) groep in Nederland.
Automerk GM laat zien op haar weblog, dat vrouwen wel degelijk een rol spelen bij hun marktbenadering. Op het weblog komt Cynthia Price aan het woord. Ze is bazin van het marktsegement: Women's Market Initiative, dat is andere koek, een speciale manager voor die markt.
En daarnaast een prima inzet van hun weblog.
Laten zien dat je niet allen roept dat je vrouwen serieus neemt, maar ook via het weblog de dialoog aangaan.
Ik heb hier al eerder over geschreven, ook over de bijzonder autosite voor moeders, waar moeders het voor het zeggen hebben, een zeer orginele insteek. Volvo kwam al eerder met hun auto die door vrouwen is ontworpen.
Zijn wij in Nederland ook klaar voor een meer vrouwelijke benadering? Of houden Nederlandse vrouwen er niet van, om als vrouw te worden aangesproken?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!