Arjen Bultje is per november bij het Amsterdamse e-commercebedrijf Wolfpack Agency begonnen als managing director. Hij wordt verantwoordelijk voor de internationale ontwikkeling van Wolfpack Agency.
Bultje was hiervoor commercieel directeur en head of e-commerce van digital agency Clockwork en daarvoor als account director bij Lost Boys.
Wolfpack richt zich op de realisatie van enterprise webshops en haar eigen ontwikkelde omnichannel retail platform (ORP).
Samen met oprichters Koen den Hollander (CFO) en Michel van Koekenberg (CEO) wordt Bultje verantwoordelijk voor de invulling en realisatie van de internationale ambities van het bedrijf. Hij gaat zich bezighouden met het verder uitbouwen van het team in Zuid-Afrika en de klanten, waaronder Cape Union Mart, Stichd, Keedo, O’Neill, Tread+Miller, K-way, Petrol Industries, Simon Lévelt, Tumble ‘N Dry, Open32 en McGregor New York.
Bultje: 'Het voelt voor mij als een logische stap om aan boord te stappen bij Wolfpack. Ik geloof in de technologische visie en het door Wolfpack ontwikkelde omnichannel-platform. En ik kijk er dan ook naar uit om verder invulling te geven aan de internationale ambities van Wolfpack en gezamenlijk de volgende stap te nemen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!