Met de campagne wil Plastic Heroes Nederlanders aan zetten tot het scheiden van plastic afval. De Nederlandse doelstelling is dat dit jaar drieënveertig procent van de verpakkingen wordt hergebruikt. In de commercials geven onder andere Patrica Paay en Hans Kazan het 'goede voorbeeld'. Dit doen ze allemaal op hun eigen manier, zo gooit Raymond van Barneveld het afval in de bakken alsof het dartpijlen zijn en tovert Hans Kazan steeds meer plastic afval uit zijn tas.
Patricia weet het from Plastic Heroes on Vimeo.
Hans weet het from Plastic Heroes on Vimeo.
Op de website van Plastic Heroes is te vinden hoe afvalscheiding per gemeente wordt geregeld en op de FB-pagina kun je ontwikkelingen op het gebied van inzamelen, recyclen en de campagne volgen.
Klant: Kunststof Hergebruik
Reclamebureau: Alta
Creatie: Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Regie: Rick Lenzing
Productie: In Case Of Fire
RTV: Astrid Vreeker
Account: Rosanne Daalmeijer, Mirjam Wieleman
Mediabureau: Mediaxplain*
.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!