Afvalscheidingscampagne Plastic Heroes

Met als pay-off 'Plastic afval kun je beter scheiden, dat weet toch iedereen' start Plastic Heroes een campagne met BN'ers in de hoofdrol.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de campagne wil Plastic Heroes Nederlanders aan zetten tot het scheiden van plastic afval. De Nederlandse doelstelling is dat dit jaar drieënveertig procent van de verpakkingen wordt hergebruikt. In de commercials geven onder andere Patrica Paay en Hans Kazan het 'goede voorbeeld'. Dit doen ze allemaal op hun eigen manier, zo gooit Raymond van Barneveld het afval in de bakken alsof het dartpijlen zijn en tovert Hans Kazan steeds meer plastic afval uit zijn tas.

from on .

from on .

Op de website van is te vinden hoe afvalscheiding per gemeente wordt geregeld en op de FB-pagina kun je ontwikkelingen op het gebied van inzamelen, recyclen en de campagne volgen.

Klant: Kunststof Hergebruik
Reclamebureau: Alta
Creatie: Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Regie: Rick Lenzing
Productie: In Case Of Fire
RTV: Astrid Vreeker
Account: Rosanne Daalmeijer, Mirjam Wieleman
Mediabureau: Mediaxplain*

.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie