Waarom stapte je over van Solvari naar Rhinofly? ‘Rhinofly staat aan de vooravond van een grote verandering. Het type werk verschuift van technologisch complexe platformen naar awardwinnende toepassingen voor web, mobile & installaties. Daardoor bruist het er van de energie. Aan die verandering wil ik graag een bijdrage leveren.’
Wat trok je het meest aan in deze baan? ‘Er wordt bij Rhinofly veel geëxperimenteerd om te ontdekken hoe de wereld er straks uit gaat zien. Die blik op de toekomst en de doorvertaling naar werk voor opdrachtgevers is erg aantrekkelijk.’
Wat vind jij op dit moment een belangrijke ontwikkeling in jouw vakgebied? ‘De customer journey gaat tegenwoordig veel breder dan alleen maar wat je op je scherm ziet. Dat is interessant, want mediagebruik is meer versplinterd dan ooit. Dat meetbaar maken door onderlinge verbanden bloot te leggen is erg belangrijk om waarde toe te kennen aan verschillende interacties.’
Wat is jouw expertise? ‘In mijn rol maak ik beslissingstrajecten inzichtelijk. Ik ga op zoek naar de reden waarom mensen bepaalde keuzes maken.’
Wat is jouw geheim tot succes? ‘Nieuwsgierigheid is een belangrijke brandstof om te leren wat consumenten drijft. Zeker in de veranderlijke wereld van vandaag zorgt mijn ontdekkingsdrift ervoor dat ik altijd op de hoogte ben van nieuwe ontwikkelingen.’
Waar word je door geïnspireerd? ‘Door organisaties die zaken net even anders aanpakken dan de gevestigde orde, slimme technieken toepassen en daardoor enorm snel kunnen groeien. Denk bijvoorbeeld aan Netflix, Airbnb en Operator.’
Wat weet bijna niemand over jou? ‘Dat ik samen met een vriend ook fanatiek speciaalbier brouw.’