Premium

24Kitchen lanceert nieuwe campagne: ‘Zomer voor Food Lovers’

De kookzender maakt met de campagne de vernieuwde zomerprogrammering bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd bedacht en ontwikkeld door .

Tijdens een diner voor genodigden maakte de kookzender zijn nieuwe plannen bekend. Uitgenodigd waren onder andere lifestyle en culinaire pers, verschillende televisieploegen en relaties van 24Kitchen.

gaat vier nieuwe programma’s uitzenden, namelijk: &;Cucina Moderna, Roberta’s Italië&;, &;Zoals alleen oma dat kan&;, &;Casa Caminita&; en &;24Kitchen FoodTruck Challenge&;. Aan een lange tafel met gerechten die elk een link hadden naar een nieuw programma, vertelden de presentatoren tijdens ‘hun’ gang over de programma’s.

Credits
Klant: FOX International Channels
Bureau: The Gardeners
Concept: Kim Triesscheijn, Jarr Geerlings
Copywriter: Kim Triesscheijn
Casting: Look&Book
Account: Maira Evers, Michael Nap
Film: FOX International Channels
Fotografie: Marc Haers
Diner: Paviljoen Puur
(Event) Producers: Marc Bodeman, Michael Nap
PR: Bernadette Eckebus, Laurien Vest | The Gardeners

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie