24 jonge talenten ontvangen Starcom-diploma

Vorige week was de uitreiking van Starcom’s interne trainings en opleidingsprogramma ‘STEP-IN’ voor jonge talenten in de media.

STEP-IN is een cursus van meerdere weken waarin alle relevante media- en communicatiekennis en ontwikkelingen worden bijgebracht aan jong talent. Deze intensieve cursus, wordt afgesloten met een examen én een casepresentatie. De case was gebouwd rondom een vraagstuk van een nieuwe klant van Starcom.
 
Naast mediaplannings- en strategie theorieën, worden de cursisten ook getoetst op het gebruik van data, tools, nieuwste technologieën en creativiteit, allemaal vanuit de Starcom filosofie – Human Experience. Binnen de Human Experience filosofie, staat het kennen en begrijpen van mensen centraal, en het beïnvloeden en veranderen van gedrag. De organisatie is ingericht om creatieve oplossingen en experiences te bieden aan haar klanten. Talent en ontwikkeling (professioneel en persoonlijk) staan daarom hoog in het vaandel.
 
Starcom, onderdeel van Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →