Naast mediaplannings- en strategie theorieën, worden de cursisten ook getoetst op het gebruik van data, tools, nieuwste technologieën en creativiteit, allemaal vanuit de Starcom filosofie – Human Experience. Binnen de Human Experience filosofie, staat het kennen en begrijpen van mensen centraal, en het beïnvloeden en veranderen van gedrag. De organisatie is ingericht om creatieve oplossingen en experiences te bieden aan haar klanten. Talent en ontwikkeling (professioneel en persoonlijk) staan daarom hoog in het vaandel.
Starcom, onderdeel van Publicis One, heeft de afgelopen 1.5 jaar een sterke groei doorgemaakt, waardoor het aantal medewerkers bijna verdubbeld is. Daar waar vorig jaar 9 Starcommers hun STEP-IN diploma behaalde, waren het dit jaar 24. Het cursusprogramma helpt nieuwe medewerkers te laten integreren in de Starcom cultuur. Dat zij beschikken over het juiste ‘Starcom DNA’ is al gebleken bij het aantrekken van deze nieuwe talenten. Hier wordt namelijk sterk op geselecteerd, ook bij de toekomstige talenten die Starcom nog zoekt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!