Doe normaal zeggen ze, dan doe je al gek genoeg. Maar wat is normaal? Om Nederlandse mannen aan te moedigen meer zelfverzekerd te zijn en de beste versie van zichzelf te worden, lanceren Zalando en SuperHeroes Amsterdam de campagne ‘Be Extranormaal’.
Met de lancering van de Herfst/ Winter herencollectie van 2019 geeft Zalando, Europa’s toonaangevende platform voor mode en lifestyle, ‘normaal’ een nieuwe betekenis. Met als doel meer onderscheid te creëren, moedigt de campagne “Be Extranormaal” Nederlandse mannen aan hun eigen stijl te herdefiniëren, de status quo uit te dagen en vrij te zijn.
De campagne creëert een link tussen de Nederlandse cultuur en de laatste modetrends, met een extra focus op individualiteit. Frisse, moderne kledingstukken in traditionele Nederlandse landschappen bieden een contrast tussen oud en nieuw. De boodschap van de campagne: je bent ‘Free to Be’, voel je vrij om je eigen karakter en stijl uit te dragen.
De films en fotografie zijn geschoten door Noël Loozen, regisseur en fotograaf bij HALAL. Bekijk hier de hero film en de korte video’s. De campagne gaat deze week live.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!