Slecht weer bestaat niet, er slecht gekleed voor zijn wel. Die uitspraak is zo ongeveer het uitgangspunt van de nieuwe campagne van Bever, ‘Buiten is voor iedereen’.
Het is de opvolger van ‘Niemand is een binnenmens’, waarmee de outdoor-specialist eerder zijn merk over het voetlicht bracht. De nieuwe campagne is opnieuw ontwikkeld door KesselsKramer.
Bever-commercial
Centrale vraag
De centrale vraag van het concept was: Waarom ben jij buiten? Met de antwoorden daarop wil het het merk het publiek inspireren om op een eigen, persoonlijke manier 'buiten' te ervaren. In de campagne van Bever zijn onder anderen een wandelaar, natuurfotograaf en een wildkampeerder te zien.
Marjolein Vendrig, marketingdirecteur bij Bever. ‘Sommigen zoeken actie, sommigen avontuur en anderen rust. Iedereen stelt dan ook andere eisen aan hun materiaal.’ Daar wil de outdoorwinkel op inspelen met kennis en persoonlijke service.
Social-spot
Campagne-uitrol
De campagne wordt uitgerold op tv, radio en kracht bijgezet met een contentcampagne op social media die dieper in moet gaan op de leidende vraag waarom mensen buiten zijn.
Lees ook: Niemand is een binnenmens, vindt Bever
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!