Ohra start nieuwe campagne om eens te meer duidelijk te maken dat klanten er nog steeds kunnen: ‘Verzekeren zonder Paarse Krokodillen’. De campagne, ontwikkeld door het vaste bureau van Ohra, Joe Public Take-Away Advertising, bestaat uit twee video’s. In de eerste geeft de verzekeraar aan één van de weinige zorgverzekeraars te zijn die altijd vrije zorgkeuze aanbiedt met, volgens Ohra als enige in de markt, een Fysio Meeneemservice. De andere video moet opnieuw het gemak van de Ohra-app onderstrepen.
Flashbacks naar Ohra-commercials
In beide commercials zijn Ohra-bekenden Rob & Els te zien op een etentje bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waarbij in flashbacks de Ohra-commercials uit de afgelopen acht jaar de revue passeren.
Commercial Verjaardag | Ohra Direct Geregeld
Commercial Fysio Meeneemservice | Ohra Zorgverzekering
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!