Vervolg Mono-campagne: ‘Laat je telefoon lekker zitten’

De actie moet fietsers wijzen op de boete voor appen en bellen op de fiets.

De overheid komt met een vervolg op de MONO-campagne. Sinds juli is het vasthouden van een mobiel voor fietsers verboden. Wie wordt betrapt, riskeert een boete van 95 euro. De campagne, gemaakt door Roorda, moet fietsers daarop wijzen.

De actie ‘Laat je telefoon lekker zitten’ moet fietsers informeren en aansporen tot het juiste gedrag, verklaart Joeri Jansen, creative director Roorda. ‘In een opvallende serie van diverse achterwerken tonen we het goede voorbeeld en bieden we een concreet handelingsperspectief.’

De posters verschijnen op scholen, overheidsinstellingen en in bushokjes.

MONO-campagne

Credits

Creative Director: Joeri Jansen
Art Director: Dyon Ruijter
Copy Writer: Tom van der Veldt

Strategie: Floor Busch (Roorda) en Christine Swankhuisen (Tabula Rasa)
Bureau producer: Rosalie Sentse
Account: Ellis Vis
Typografie: Jorn Slotboom
Fotografie: Arthur Mebius
Styling: Angela Kuperus
Beeldbewerking: Stephan Lesger
Opdrachtgever: Michiel Dammen (DPC) en Rob Jan Hendriks (Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat)
Media inkoop: Initiative

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Edwin
Als docent wil ik graag de poster in mijn lokaal ophangen. Hoe of waar kan ik deze poster verkrijgen?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie