Unox komt met een geanimeerde tv-commercial van zestig seconden, waarmee de nieuwe vegetarische producten worden gelanceerd. In deze uiting staat de vegetarische rookworst centraal.
De commercial toont een slagersfamilie, waarbij een natuurliefhebbend dochtertje stiekem de traditionele rookworst omwisselt met de vegetarische variant, vlak voordat de vader begint met het bereiden van de stamppot. De vader, de slager dus, heeft tijdens het diner zijn eigen dochtertje al snel in de smiezen, maar merkt ook dat de maaltijd er qua smaak niet op achteruit gaat.
Meerdere vegetarische Unox-producten
Na de vegetarische rookworst zal Unox de andere vegetarische producten introduceren aan de hand van tag-ons. TBWA\Neboko heeft de campagne bedacht, de uitvoering lag in handen van Ambassadors. ‘Wanneer je een dagje zonder vlees wilt, bieden wij de oplossing met onze vegetarische lijn’, vertelt Thijs Sleddering, marketingmanager van Unox. ‘Om te beginnen met de vernieuwde vegetarische rookworst, maar ook de oer-Hollandse vegetarische knaks.’
Vincent Lammers, creative director van Ambassadors: ‘We wisten al dat we dieren, mensen en natuur konden animeren, maar voor deze storytelling-commercial moesten we onszelf op veel fronten overtreffen.’ De commercial zal deze maand nog in zijn volledigheid te zien zijn op tv. Daarna zal tot en met maart 2020 de ingekorte versie worden uitgezonden, inclusief tag-on ter introductie van de andere nieuwe vegetarische producten.
Credits:
Klant: Unox
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Ambassadors
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Geweldig bezig Unox..Dikke pluim.
de streepjescode 8-717163777862. en nu???