Betcity.nl, sinds 1 oktober een nieuw Nederlands platform op de markt voor online kansspelaanbieders, lanceert zijn eerste campagne. Opvallend is de verschijning van een voormalig Koning Toto als hoofdrolspeler: Andy van der Meijde.
De profvoetballer van weleer zegt in de commercial zelf ‘een ‘transfertje te hebben gemaakt naar een betting-platform waar het niet draait om de ééntjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes.’ Een directe verwijzing naar de Toto-campagnes.
Lees ook: Hoe en waarom oud Koning Toto Andy zijn laatste 'droomtransfer' maakte
‘Aanbod betcombinaties en -boosters’
De nieuwe online sportweddenschap- en casino-aanbieder claimt dat het platform uniek is vanwege de toegang die het biedt tot het laatste sportnieuws dat samengesteld zou zijn door sport- en wedanalisten. ‘Ook voorziet onze redactie de gebruikers van unieke betcombinaties en -boosters.’
De commercial van Betcity.nl
Sportfans bereiken en uitdagen
Robert Kooiman, marketing director van het in Amsterdam gevestigde Betcity.nl, vertelt dat het online kansspelmerk het speelveld wil veranderen door de spelers uit te dagen slimmer te spelen. ‘Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.’
De campagne wordt uitgerold op tv en social media.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!