Swiss Sense lanceerde vorige week hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed. DEPT®, de nieuwe lead agency van de slaapspecialist, ontwikkelde de merkcampagne.
Deze campagne benadrukt niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren. Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.
Doen wat je droomt, begint met een goed bed, wordt aangevoerd door een tv-commercial die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep bekend wordt gemaakt.
“Met de ‘Doen wat je droomt’-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar”, zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT® fris en aantrekkelijk overgebracht.”
“Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen”, zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT®.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!