Overslaan en naar de inhoud gaan

Squla benadrukt het belang van fouten maken in nieuwe campagne

‘Gefailiciteerd! Weer wat geleerd!’ Squla vindt dat we fouten als leermomenten moeten omarmen.
Weer wat geleerd
Weer wat geleerd
Weer wat geleerd
Weer wat geleerd

Zelf een pony proberen te knippen, watervaste stift als make-up uitproberen, in een citroen happen of het hoofd door de trapspijlen wringen... Het zijn volgens Squla, verstrekker van aanvullend onderwijs in Nederland, allemaal momenten die laten zien hoe kinderen kunnen leren, door te experimenteren en te ontdekken hoe iets juist níet moet. Die gedachte staat dan ook centraal in de nieuwe campagne ‘Gefailiciteerd! Weer wat geleerd!’ (Bureau: Buutvrij for Life.)

related partner content for mobile comes here

Het idee achter de nieuwe campagne is om deze boodschap te verpakken in grappige leermomenten van kinderen. Via radiocommercials, social media en abri’s worden grappige en herkenbare situaties gedeeld, zoals een kind dat per ongeluk de oven op 60 in plaats van 6 minuten aanzet, waardoor de croissantjes zijn aangebrand. Of een meisje dat een appel test met een sticker erop, en erachter komt dat dit toch minder lekker smaakt.

Stukje interactie

Om de campagne een interactief karakter te geven, worden ouders en kinderen onder de noemer #gefailiciteerd ook opgeroepen om verhalen te delen op Instagram, waarin kinderen door het maken van een klein foutje in zo'n situatie terechtkomen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in