Overslaan en naar de inhoud gaan

De social platformen staan onder druk. Braaf Snapchat lanceert eerste B2B-campagne

‘We zijn al langer verheugd over de toename van het aantal adverteerders’
Joost Hagesteijn, regional director Netherlands en Scandinavië - Snap
Joost Hagesteijn, regional director Netherlands en Scandinavië - Snap
Joost Hagesteijn, regional director Netherlands en Scandinavië - Snap
Joost Hagesteijn, regional director Netherlands en Scandinavië - Snap

Snapchat presenteert nu ook in Nederland de eerste B2B-campagne sinds de start van het bedrijf: Meet the Snapchat Generation. Het is de opvolger van de wereldwijde consumentencampagne Real Friends die de kracht van vriendschap onderling en zelfexpressie op het platform nog benadrukte. Nu wil Snap, het moederbedrijf van Snapchat, de pijlen richten op organisaties om ze als adverteerders aan zich te binden. Om dit te realiseren legt het social platform de nadruk op de diversiteit van de Snapchat-community, Snap noemt dit de Snapchat Generation.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in