Telecombedrijf Samsung en provider Three hadden een pop-up restaurant geopend. Het restaurant zat in twee steden: in Dublin en Sydney. De campagne, opgezet in samenwerking met bureau Boys + Girls een studio United 9, moet families die ver uit elkaar wonen samenbrengen.
Aislinn O'Connor, hoofd marketingcommunicatie bij Three, over de actie: ‘Klanten gebruiken onze service het hele jaar door om met elkaar contact te maken. Met kerst willen we dit een speciale betekenis geven. Rory Hamilton, executive creative director bij Boys + Girls, vult aan: ‘Over de hele wereld moeten families tijdens kerst iemand aan tafel missen. Iemand die moet werken, iemand die niet kan reizen, iemand die gewoon niet thuis kan komen. We hebben met Three Mobile en Samsung samengewerkt om ervoor te zorgen dat gezinnen met elkaar aan tafel kunnen schuiven.’
Voor de campagne zijn telefooncabines met meerdere camera’s en microfoons gemaakt, zodat de verbinding 'levensecht' lijkt. Mensen konden een tafel boeken via deze website. Het restaurant was vier dagen lang volgeboekt.
Credits
Executive Creative Director: Rory Hamilton
Creative Director: Kris Clarkin
Head of Digital: Shane Casey
Senior Experiential Director: Karleen Smyth
Group Business Director: Pat Stephenson
Senior Account Manager: Andrea Dalton Doran
Senior Strategic Planner: Chloe Hanratty
Senior Digital Strategist: Aoife Murphy
Head of Production: Derek Doyle
Head of Design: Barry Smith
Motion Design: Patrick Horan
Head of Activation: Dan Henson
Art Director: Laurence O'Byrne
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!