Runner’s World en Nationale-Nederlanden lanceren samen de campagne ‘Wij lopen door’. De kick-off met een speciale video is te zien op alle kanalen van Runner’s World. In de campagne staat de liefde voor lopen centraal waarbij de boodschap is: ‘blijf bewegen, blijf gezond’. Want, zo stelt Runner’s World, ondanks de coronapandemie kan iedereen nog hardlopen.
De nieuwe campagne is een intensivering van een al langer lopende samenwerking tussen het hardloopplatform, onderdeel van Hearst, en sponsor Nationale-Nederlanden.
Competitie
Als onderdeel van de campagne vraagt het rennersplatform lopers om hun loopverhaal te delen en zegt daarbij toe dat de meest inspirerende lopers geportretteerd worden door Runner’s World. Daarnaast wordt er een covercontest georganiseerd waaruit een aantal lopers gekozen wordt die op de cover komt van het hardloopblad.
Video - Wij lopen door
Loper van het jaar
Verder geeft het rennersplatform aan dat aan het einde van 2021 de verkiezing Loper van het Jaar wordt gehouden. Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens coronaperiode. Dit ondanks dat grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden. De gezamenlijke campagne met Runner’s World moet hierop aansluiten.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!