De Amerikaanse acteur Jeffrey Dean Morgan, bekend van onder meer Grey's Anatomy en The Walking Dead, schittert in de nieuwe campagnefilm van foodmerk Remia. Doel is om de nieuwe American BBQ-sauslijn genaamd The Tasteful Eight onder de aandacht te brengen. De online film is ontwikkeld door bureaus Hazazah, A bigger bang en Group for brands.
Het is niet de eerste keer dat Remia met filmsterren werkt, eerder wist het merk Sylvester Stallone te strikken voor een campagne.
Groep cowboys
In de campagnefilm, een spaghettiwestern, wordt de kijker meegenomen in het verleden van The Tasteful Eight, een groep cowboys known for their formidable taste. De film is opgenomen in het Zuid-Spaanse plaatsje Almería, waar films als Once Upon a Time in the West zijn opgenomen.
Jeroen van den Idsert, executive producer en oprichter van Hazazah, zegt: 'Erg leuk dat Remia het lef had om zo'n on-Nederlandse minispeelfilm te maken.'
Jeroen de Mol (regisseur) vult aan: 'Het mooiste vind ik het shot in de saloon waar iedereen opkijkt naar de deuropening, dat een Vermeeresque lichtinval heeft.'
Bekijk ‘m hieronder:
Credits
Klant: Karel de Rooij, Marcos Garcia, Daniëlle Saan
Strategie en creatie: Frans Brand (Group for Brands), Stan van Zon & Gido van der Vlies (A bigger bang)
Executive producer: Jeroen van den Idsert
Producer: Cynthia Fidder
Regie: Jeroen Mol
D.O.P.: Björn Charpentier
Editor: Martin Heijgelaar
Grading: Laurens Orij
Online: Ambassadors
Muziek en sound effect: Sizzer en Rec Sound
Production manager: Ushani Karunadasa
Fotografie: Claire Witteveen
Contracten: Erik Jan Verheijen, Liesbeth van den Idsert, Emilie Doque
Line production: Smile
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!