Ouders kunnen ook heel trendy voor de dag komen. Nee, dat is niet de campagneboodschap van een fashionmerk maar kinderwagenmaker Quinny. Het merk lanceert een kledinglijn die is geïnspireerd op praktische problemen waar ouders tegenaan lopen.
De collectie bestaat uit vijf designs met een knipoog naar het ouderschap. Het reclamebureau achter de lancering en de rebranding is SuperHeroes Amsterdam - dat sinds vorig jaar lead agency is. Het merk wil zichzelf neerzetten als een fashion- en lifestylemerk onder de kinderwagens en richt zich op ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan. De collectie is het nieuwste resultaat van deze richting.
De kledinglijn is tot stand gekomen op basis van inzichten van vaders en moeders. De boodschap is: je kunt er nog steeds stijlvol bijlopen, ongeacht de uitdagingen die je als ouder dagelijks ondervindt.
Gebroken nachten
De kledingstukken zijn ontworpen door designer Marlou Breuls voor Milan Fashion Week. Een greep uit de collectie: een jurk met kussens (een verwijzing naar gebroken nachten), een jumpsuit met grote zakken om kinderspullen mee te nemen, en vaders hoeven zich geen zorgen meer te maken over kotsvlekken; in het pak de ‘Stained Suit’ zitten die er al in.
De kledingshow valt samen met de lancering van Quinnys nieuwe kinderwagenlijn 'NxtGen'. Volgens het merk kun je met deze wagens ‘stijlvol door de stad strollen’.
Hieronder een eerdere campagne met de 'nieuwe richting' van Quinny die ook is gemaakt door SuperHeroes.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!