PostNL lanceert vandaag een vierde campagne uit de 'Tot snel'-serie. De campagne, waarin bezorgvoorkeuren centraal staan, is ontwikkeld door TBWA\Neboko, de lead agency van het postbedrijf.
In deze vierde staat het retourneren centraal. Als je een pakketje verwacht, maar je wilt ook iets terugsturen, dan geef je het retourpakket mee aan de pakketbezorger, plakt er een PostNL-retourlabel op en klaar ben je, is de boodschap.
Zoals Erik, de hoofdpersoon in de nieuwe commercial. Hij denkt even makkelijk een sixpack te kunnen kweken, maar zijn nieuwe supersonische tool blijkt in de praktijk toch niet wat hij er van hoopte. Gelukkig staat PostNL snel weer voor zijn deur met een nieuw pakket, en kan Erik zijn retourpakket aan de bezorger meegeven.
In de nieuwe Tot snel-reeks bezingt een vrolijke band telkens dat PostNL met je meedenkt, met nu speciale aandacht voor het retourgemak van PostNL.
De campagne wordt uitgerold op TV, online, social en print.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!