Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL lanceert nieuwe campagne 'Retour aan de deur’

Dit is de vierde campagne in de reeks onder de nieuwe vlag ‘Tot snel. PostNL’.
PostNL
PostNL

PostNL lanceert vandaag een vierde campagne uit de 'Tot snel'-serie. De campagne, waarin bezorgvoorkeuren centraal staan, is ontwikkeld door TBWA\Neboko, de lead agency van het postbedrijf. 

related partner content for mobile comes here

In deze vierde staat het retourneren centraal. Als je een pakketje verwacht, maar je wilt ook iets terugsturen, dan geef je het retourpakket mee aan de pakketbezorger, plakt er een PostNL-retourlabel op en klaar ben je, is de boodschap. 

Zoals Erik, de hoofdpersoon in de nieuwe commercial. Hij denkt even makkelijk een sixpack te kunnen kweken, maar zijn nieuwe supersonische tool blijkt in de praktijk toch niet wat hij er van hoopte. Gelukkig staat PostNL snel weer voor zijn deur met een nieuw pakket, en kan Erik zijn retourpakket aan de bezorger meegeven.

In de nieuwe Tot snel-reeks bezingt een vrolijke band telkens dat PostNL met je meedenkt, met nu speciale aandacht voor het retourgemak van PostNL.

De campagne wordt uitgerold op TV, online, social en print.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in