Overslaan en naar de inhoud gaan

Plagerige knul uit bekende Red Band-reclame is volwassen geworden

In remake van de originele commercial worstelt de kameleon nog steeds met de kleuruitdagingen uit de snoepmix.
Knul uit bekende Red Band-reclame is volwassen geworden
Knul uit bekende Red Band-reclame is volwassen geworden
© Lukkien
Knul uit bekende Red Band-reclame is volwassen geworden
Knul uit bekende Red Band-reclame is volwassen geworden
© Lukkien

De kameleon-reclame van het Nederlands snoepmerk Red Band staat in het Nederlandse collectieve geheugen gegrift. Red Band, onderdeel van Cloetta, lanceert een remake van het origineel en te zien is dat de plagerige knul van weleer een jonge vader is geworden. De kameleon heeft baby kameleonnetjes gekregen en samen worstelen ze nu om de kleuruitdagingen van de volwassen knul te trotseren. De Red Band-remake, die gericht is op volwassenen, is ontwikkeld door het creatieve productiehuis Lukkien.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in