Persil lanceert een nieuwe campagne: ‘Tag de vlek.’ Het wasmiddelenmerk wil in kaart brengen welke vlekken het leven van Nederlanders zuur maken.
In de campagne, ontwikkeld door Wavemaker, roepen verschillende influencers, waaronder Carolien Spoor, Florine Duif en Kim Kötter, hun volgers op Instagram op om foto’s te plaatsen van de vlekken die zij tegenkomen in het dagelijks leven. Volgens Persil maakt het niet uit of of het nu gaat om gemorste rendang of rode bieten risotto op het overhemd van een echtgenoot, of dat het een pompoenpapje of vingerverfvlekken zijn op de kleding van spelende kinderen. 'Elke vlek mag getagd worden omdat het helpt om een beeld te schetsen van het huidige vlekkenlandschap in Nederland.'
Het wasmiddelmerk geeft aan dat mensen het Persil Instagram account kunnen taggen met @tagdevlek in de foto van een vlek, ze maken dan kans op een jaar lang Persil Discs.
'Blijven lachen'
Agnita Verwoerd, brand manager Persil & Fleuril geeft aan dat hoe beter het bedrijf weet welke vlekken er dagelijks gemaakt gemaakt worden in de huishoudens van ons land, des te beter het mensen kan helpen deze vlekken ook weer te verwijderen.
Richard Hol, creative director Wavemaker vertelt over de campagne: ‘Vlekken, bij kids of volwassenen, leiden gewild of niet tot heel leuke photo opportunities. Of het nu gaat om je eigen kind dat z’n papje overal lijkt te stoppen behalve in zijn mond of een vriendin die iets te enthousiast met de rode wijn proostte. Instagram is gemaakt voor dit soort leuke momenten en met deze campagne willen we mensen aanmoedigen ze te delen. Door ze bovendien te koppelen aan relevante wastips zorgen we ervoor dat mensen bij dit soort ongelukjes gewoon kunnen blijven lachen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!