'De zorg vooruitbrengen', dat is de kern van de nieuwe campagne van VGZ (een coöperatie met 4 miljoen verzekerden, de tweede grote zorgverzekeraar van Nederland), die vanaf 15 september te zien is. De campagne (bureau: Dear), focust op de aangescherpte purpose van het merk VGZ: ‘Samen de zorg voor onze kinderen en kleinkinderen toegankelijk en betaalbaar houden’.
VGZ: 'De zorg in Nederland is goed. Dat willen we graag zo houden, want goede zorg is voor iedereen onmisbaar. Maar hoe moet dat, nu er te weinig personeel is en de kosten blijven stijgen? Deze problematiek is in deze roerige Corona tijden extra voelbaar.'
Frank Elion, CCO van VGZ zegt dat als het zo doorgaat, de zorg in de toekomst niet meer toegankelijk en betaalbaar is. 'Daarom werkt VGZ al een aantal jaar met zorgverleners aan het vernieuwen van de zorg. In onze nieuwe campagne laten we zien hoe we samen met zorgverleners een beweging in gang zetten om de zorg te transformeren.'
Credits campagne:
Verantwoordelijk bij VGZ: Frank Elion, Baukje ter Huurne, Marjolein Arts
Bureau: Dear Amsterdam
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Strategie: Willem Nas
Productie: Saskia Kalter - de Lint
Productiemaatschappij: Halal
Regie: Andreas Pasvantis
Edit: Amber Hooijmans
Sound: MOST - Diederik Idenburg
Postproductie: De Grot
Digital bureau: LiveWall Group
Mediabureau: M2Media / Online Company
Extra dank aan : Catharina Ziekenhuis Eindhoven & andere alliantiepartners uit VGZ Zinnige Zorg netwerk & het Evoluon
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!