Groene energieleverancier Vandebron lanceert een nieuwe merkcampagne waarin het bedrijf zich presenteert als ‘GreenTech pionier in de energiemarkt’. Vandebron wil de uitdaging in de energietransitie aangaan om Nederland op elk moment van groene stroom te kunnen voorzien, ook op momenten dat er niet genoeg wordt opgewekt.
Met de campagne, tot stand gekomen in samenwerking met WeFilm, wil het duurzame energieplatform consumenten bewust maken dat slimme technologie een sleutelrol gaat spelen in de nabije toekomst om 100 procent groene energie, 100 procent van de tijd beschikbaar te maken.
Credits
Opdrachtgever: Vandebron
Verantwoordelijke: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils
Concept: Wefilm Concepts
Creatief directeur: Roel Welling
Creatief: Marius Gottlieb & Janna Stolp
Strateeg: Janna Stolp
Client lead: Lynn Degen
Regisseur: Lennart Verstegen
Productie: Joris Hoevenberg
Post-productie: Colin van Drie
Geluid: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Foto: Bram Schilling
Edit: Patrick Schonewille
Grading: The Compound
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!