Nieuw podcastplatform Listn start introductiecampagne

Listn is een initiatief van FD Mediagroep en richt zich op de zakelijke doelgroep. De nieuwe campagne moet die doelgroep enthousiasmeren.

Het podcastplatform van BNR en FD is niet welkom bij de Ster

Het nieuwe podcastplatform Listn is een campagne gestart om zakelijke professionals te inspireren met zijn podcastselectie. De campagne draagt de naam 'Luister selectief' en voert tot 9 juli op audio, social, print en outdoor. Listn is een initiatief van FD Mediagroep, waar onder meer BNR Nieuwsradio en FD onder vallen. Podcasts van beide titels worden aangeraden in Listn, net als (inter)nationale podcasts van andere media. 

Een team van Listn werkt samen met de redacties van FD en BNR om podcasts te beluisteren, filteren en selecteren. Die volledig met de hand samengestelde podcastgids is te vinden op de website van Listn en wordt verstuurd via een wekelijkse nieuwsbrief. Listn-luisteraars kunnen op de website filteren op de taal van de podcast, de lengte en het onderwerp. Het platform richt zich op de zakelijke doelgroep en raadt onder meer podcasts over financiën, technologie, politiek en ondernemen aan. 

Ster weigerde om commercial uit te zenden

De introductiecampagne kwam vorige maand al zélf in het nieuws omdat de Ster weigerde de radiocommercial van Listn uit te zenden. Volgens de Ster schendt de commercial de richtlijnen omdat de namen FD en BNR genoemd worden. Wisecrackers, het mediabureau van Listn, vond dat 'ronduit kinderachtig'. De commercial is wel te horen op radiozenders van onder meer Talpa Network.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie