Luxe chocolademerk Nestlé L’Atelier lanceert speciale campagne voor Moederdag. Samen met bureau Yune is een actie opgezet om liefhebbers van de chocolade een video-ode te laten brengen aan hun moeders. Doordat Moederdag er dit jaar anders dan anders uitziet voor velen, wilde het chocolademerk van Nestlé iets speciaals brengen. Nestlé L’Atelier heeft daarom mensen via Instagram en Facebook opgeroepen om een videoboodschap voor hun moeder in te sturen en hier heeft het merk vervolgens een Moederdagcadeau van gemaakt, inclusief chocoladereep.
Hartverwarmende inzendingen
Volgens L’Atelier hebben 567 mensen gehoor gegeven aan de oproep op de socials terwijl er maar 50 boxen beschikbaar waren. De chocolademaker heeft de 50 meest ‘hartverwarmende’ inzendingen geselecteerd en verwerkt in een speciaal voor Moederdag ontworpen videobox. De chocolatier, die claimt dat de L’Atelier-repen een afstammeling zijn van ‘s werelds eerste melkchocoladerereep, legt uit dat bij het openen van de box de ingezonden video afspeelt. Uiteraard is de box ook voorzien van een Nestlé L’Atelier chocoladereep.
Iets extra's bij de campagne
De videobox wordt in aanloop naar Moederdag bij de moeders afgeleverd. L’Atelier vertelt dat ze nog iets extra’s toevoegen aan de campagne: ‘Bij zeven moeders wordt de videobox persoonlijk door het team van Yune afgeleverd, om deze moeders extra in het zonnetje te zetten. Wegens het grote aantal bijzondere inzendingen krijgen alle moeders, van wie er een inzending is ontvangen, een Nestlé L’Atelier chocoladereep thuisgestuurd van het merk.’
Mensen dichtbij brengen
‘We zijn met Yune om tafel gaan zitten omdat we voor Moederdag iets extra’s wilden doen voor alle moeders in Nederland. Ik ben blij dat we mensen op deze manier dichtbij hun moeder hebben kunnen brengen”, aldus Caroline van Wulfften Palthe, Brand Manager Nestlé L’Atelier.