Milka richt zich met co-creatiecampagne uitsluitend en alleen op millennials

Aan de hand van een dierbare herinnering of een leuk moment kunnen consumenten hun favoriete smaakcombinatie voor een Milka-reep opgeven.

Maak de nieuwe smaak
Milka

Chocolademerk Milka, onderdeel van Mondelēz, start een co-creatiecampagne. Van 24 augustus tot 27 september worden consumenten opgeroepen om mee te denken over ‘dé nieuwe Milka-smaak’. Milka: ‘Aan de hand van een dierbare herinnering of een leuk moment kunnen consumenten hun favoriete smaakcombinatie voor een Milka-reep opgeven.’ De consument kan uit bijna 80 vastgestelde ingrediënten drie smaken kiezen voor zijn of haar favoriete combinatie. Milka: ‘Als alle inzendingen binnen zijn wordt een favoriet gekozen en deze zal mogelijk in 2021 ook in productie gaan.’

Milka zegt zich met de campagne uitsluitend en alleen te richten op millennials, (vaak gehanteerde definitie: geboren tussen 1980 en 1996, dus nu grofweg 24-40 jaar oud). Om die doelgroep warm te laten lopen voor de activatie wordt samengewerkt met Deliveroo, Spotify en Tinder. (Bureaus: Wavemaker en HPB.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie