Overslaan en naar de inhoud gaan

GGZ Delfland vraagt nieuwe medewerkers om hun thuis mee naar het werk te nemen

Mensch ontwikkelt employer branding campagne voor psychiatrie en verslavingszorg.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Uiting GGZ Delfland
Uiting GGZ Delfland

'Je kan pas echt goed voor iemand anders zorgen als er ook goed voor jou wordt gezorgd.' Vanuit dit inzicht is GGZ Delfland 2 jaar geleden de campagne gestart om een sterker werkgeversmerk te worden. De nieuwe campagne die recent gelanceerd is, bouwt hier op voort.

Je werk mee naar huis nemen’ roept vaak negatieve gedachtes op, zeker nu de lijn tussen thuis en werk steeds dunner wordt. In de nieuwe campagne van GGZ Delfland wordt die gedachte juist omgedraaid en wordt aan toekomstige medewerkers gevraagd hun thuis mee naar het werk te nemen. Voor de nieuwe woonvoorziening voor de Psychiatrie en Verslavingszorg zoekt GGZ Delfland namelijk niet alleen 24 nieuwe verpleegkundigen, maar juist verpleegkundigen met lef en creativiteit. In deze nieuwe woonvoorziening is er namelijk volop ruimte voor eigen talent, hobby’s en ideeën. Doe je aan yoga in je vrije tijd? Of ben je al een tijdje achter de schermen bezig met je auditie voor Heel Holland Bakt? GGZ Delfland zorgt er voor dat jij je creativiteit kwijt kunt.

Uiting GGZ Delfland

Later dit jaar wordt de woonvoorziening Psychiatrie en Verslavingszorg geopend en daarvoor zijn zo'n 24 nieuwe verpleegkundigen nodig, in een gezonde mix van zowel MBO als HBO verpleegkundigen.  

GGZ Delfland logo

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in