Longfonds start vervolgcampagne: Laat kinderen vrij ademen

Campagnestijl binnen Geef Adem-thema hetzelfde gebleven.

Longfonds - Sem
Joe Public

Het Longfonds start een nieuwe campagne tijdens de collecteweek om de mensen op te roepen kinderen te helpen om vrij te ademen. De campagne, ontwikkeld door Joe Public, bouwt voort op het vorig najaar geïntroduceerde thema Geef Adem. Volgens Joe Public is de campagnestijl ook hetzelfde gebleven doordat die ‘mee-ademt’ in cameravoering, montage, grading en geluid.

In de commercial is een hoofdrol weggelegd voor de 7-jarige Sem, die vanwege zijn astma vaak niet kan meedoen met activiteiten, zo blijkt uit de video. 

De campagnevideo

Longfonds - Laat kinderen vrij ademen

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold via online video, radio, print en in een bijlage van dagblad Trouw.

Lees ook: ‘Vrij ademen is niet vanzelfsprekend’

Credits

Klant: Longfonds

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising.

Verantwoordelijk bij klant: Brenda van Moerkerk, Baukje Stam, Marlien Scheffer

Regisseur: Colin Huijser

DOP: Rutger Storm

Edit: MRTN - Jorien Voogt

Muziek: MacLoud - Wouter D. Snel

Geluid: MacLoud - Robin Schlösser

Online: Captcha - Alysha Distelbrink

Grading: Captcha - Qianwei Tong

Productie: Jacqueline Castricum

Bureau: Joe Public

Creatie: Mats Wilke, Ruben van Dijk, Marcel Hartog

Strategie: Sanne Nobel

Account: Rosalieke Mulder

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie