Locals Agency ontwikkelt wereldwijde online-campagne voor Avebe

Campagne richt zich op merken en producenten in de voedingsmiddelenindustrie die op zoek zijn naar plantaardige alternatieven.

Royal Avebe, leverancier en producent van aardappelzetmeel en aardappeleiwit, is zichtbaar in een wereldwijde online campagne voor plant-based en clean label ingrediënten. De campagne is ontwikkeld door Locals Agency, die eerder verantwoordelijk was voor de corporate story en vernieuwde visuele identiteit van Royal Avebe.

De campagne is gericht op merken en producenten in de voedingsmiddelenindustrie die op zoek zijn naar plantaardige alternatieven voor dierlijke ingrediënten. Pieter Zijlstra, strategy director bij Locals Agency: 'In de online strategie zijn de doelgroepen en product-marktcombinaties slim uitgesplitst. We werken met verschillende levels, waardoor iedere doelgroep alleen relevante advertenties krijgt te zien.'

De campagne is actief in diverse landen in Azië, Europa en Noord-Amerika. Het doel van de campagne is het vergroten van de naamsbekendheid van Avebe in nieuwe markten en van daaruit het genereren van leads in deze nieuwe en bestaande markten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie