Vrijmarkten, regen en Herman van Veen in nieuwe Liga-campagne

De koekjesmaker laat in de nieuwste commercial zien dat het een oer-Nederlands merk is.

Tussendoortjesmaker Liga benadrukt de oer-Hollandse oorsprong van het bedrijf in een nieuwe campagne (bureau: Alfred). In de commercial laat het merk typisch Nederlandse situaties zien: van fietsen door de regen tot polsstokverspringen.

De campagne begint op 27 april, dus ook de vrijmarkt op Koningsdag kon niet ontbreken.

Druk volkje

Volgens Liga brengt de campagne "een ode aan ons drukke volkje aan de Noordzee, dat de hele dag door in touw is en tussen de bedrijven door best een tussendoortje
kan gebruiken."

Het bureau liet speciaal voor de campagne is een variant maken van Herman van Veens bekende nummer ‘Opzij’.

Credits

Klant: Mondelēz International
Verantwoordelijk bij klant: Petar Sogindolski, Esmeralda de Punder, Yvet Roest

Bureau: ALFRED International
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs

Account: Sanne Tolsma, Irene Spronk, Stéphanie Freitag

Strategie: Gabriël Snuverink
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij: Meet CLIFF
Regisseur: Jonathan Smit
Producer: Tim Koomen
Lighting cameraman/D.O.P: Nanko Goeting
Editing: Jorn Slotboom, Jurre Lüken (Alfred),

Jonathan Smit (CLIFF)
Muziek clearance: Massive Music
Muziek productie re-recording: Good Sounds, Tone of Voice
Soundstudio: Postoffice
Mediabureau: Carat

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie