Eind juni maakte Kruidvat al bekend (primeur!) dat het voor het eerst in zijn bestaan doorgaat met campagne voeren in de zomer. De aankondiging beloofde een tv-commercial vanaf eind juni (zie verderop in dit bericht), korte filmpjes op social media als tweede deel, die samenkomen in een 'zomerfilm' met een 'bijzondere ontknoping’ die te zien zou zijn op YouTube, Instagram en Facebook. Op 21 augustus volgt ook nog een nazomercampagne. Het tweede deel, genoemde zomerfilm (bureau: DDB Amsterdam), is vandaag online gegaan:
De hoofdrol in het drieluik – en dus ook in de zomerfilm - is net als altijd weggelegd voor single-moeder Lies. We zijn in ‘Lies the movie’ getuige van de – per abuis geboekte - 70+-reis van de hoofdpersoon met haar vriendin Anouk.
Kruidvat, dat geen spoilers wil geven: ‘Een bijzondere ontmoeting op deze vakantiebestemming verandert haar leven voorgoed.’ De aftrap eind juni ging helemaal over het voorbereiding van de vakantie, waarbij de ‘condomos’ niet mochten ontbreken in het Kruidvat-boodschappenmandje.
Fourty níet de new twenty
Via een serie vlogs op social media werd het Nederlands publiek daarna op de hoogte gehouden van de vakantie-avonturen van Lies en Anouk. Die avonturen zijn nu gebundeld in de dik drie minuten durende summer movie. De samenvatting is wat Maarten Remmers en Wouter Voges (DDB Amsterdam) betreft: ‘Lies leert al feestend zoals vroeger dat fourty niet bepaald de new twenty is. En dat romantiek pas naar je toekomt, als je het loslaat.’
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!