M line komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap wordt uitgelicht. Zeker voor topsporters is slaap van zeer groot belang. Vandaar dat Kjeld Nuis een hoofdrol speelt in de nieuwe tv-commercial van het merk. In de campagne is te zien hoe groot de rol van slaap is in het dagelijks leven van Kjeld Nuis.
Sport- en familieman Nuis
In de campagne vervult Nuis niet alleen de rol van sportman, maar ook als familieman. Regisseur Joost Beitle: ‘Eten, trainen en slapen vormen de drie basisingrediënten voor deze video. Het gaat om de combinatie, maar vooral om de discipline van herhaling die zorgt voor progressie. We zien Kjeld dus repeterend bezig, met als resultaat succes op de plekken waar hij succesvol moet zijn: thuis en op het ijs.’
Pieter-Bas Stehmann, algemeen directeur bij Dutch Bedding Company, waar M line als merk onder valt, vertelt dat slaap een cruciale rol speelt in ons leven. ‘Het belang van voldoende en goed slapen wordt nog steeds vaak onderschat. Wij hebben daarom gekozen voor product overstijgende communicatie. We willen mensen bewuster maken van de effecten.’
Triple Double is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van strategie en concept van de commercial. Sportmarketeer Patrick ter Haar van Triple Double: ‘We zochten een gedisciplineerde atleet die extreem kritisch is op slaap als voorwaarde voor presteren, maar tegelijkertijd een zachte kant heeft als familieman. Die persoon vonden we in Kjeld Nuis.’
Credits
Verantwoordelijk bij M line: Pieter-Bas Stehmann, Steffy Clephas
Bureau: Triple Double sportmarketing
Strategie/creatie: Patrick ter Haar, Chrissy van der Put
Productiemaatschappij: mønaerk
Regie & edit: Joost Beitler (mønaerk)
Producent: Brent Stevens (mønaerk)
Art director: Nandisa Ludidi (mønaerk)
DP: Stef Kwinten
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!