Etiquette-expert Jort Kelder legt in nieuwe commercial uit hoe bier gedronken moet worden. De campagne is onderdeel van de limited edition Bieretiquette-flessen die Warsteiner dit najaar in Nederland op de markt brengt. Het merk benadrukt nogmaals dat Duitsers anders omgaan met bier en dat Nederland nog een student is in die kunde.
De nieuwe commercials met dandy Kelder zijn een vervolg op de eerder dit jaar uitgebrachte campagne waarin het biermerk nieuwe gouden kratten introduceerde. In die kratten zijn nu tijdelijk de flessen te vinden met biertetiketten waarop een Bieretiquette wordt uitgelicht. Er worden elf verschillende varianten uitgebracht.
Commercials Bieretiquette
Inhaken op honger naar kennis
Met de Bieretiquette- campagne zegt Warsteiner in te haken op de honger naar bierkennis van de consument. ‘Op het gebied van speciaalbier wordt de consument steeds meer bijgebracht en nu is het aan heer Kelder om Nederland te onderwijzen in de categorie pilsener.’
Lees ook: Warsteiner en Jort Kelder zijn met zelfspot serieus over bier
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!