Jongerenreizen aanbieder Gogo, onderdeel van Sunweb Group, lanceert een nieuwe zomercampagne met de payoff ‘This is how we Gogo’. Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit op verschillende online-kanalen en middels buitenreclame.
Vakantie maximaliseren
Gogo, dat jongerenreizen aanbiedt naar de bestemmingen Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos, Mallorca, Zakynthos, Kos en Albufeira verklaart dat de zomercampagne in het teken staat van ‘je vakantie maximaliseren’.
De reisaanbieder zegt daarom te hebben gekozen voor een zomerse en absurdistische vakantiesetting. Hoofdrolspelers in de video’s, Floris Göbel en Sanne Honselaar, delen verschillende vakantietips vanuit een ‘poppy geel/blauw gekleurde studio setting’.
Aanpassen op kijkgedrag
Dylan Sesink Clee, brand manager Gogo, vertelt dat het merk weer zichtbaar wil worden bij jongeren door video’s te distribueren op kanalen waar jongeren content consumeren.
‘Vanaf nu start de early-bird campagne en in Q1 gaan we verder met een brand awareness-campagne. Later in het boekingsseizoen sluiten we hier nog andere campagnes op aan. Het unieke aan de zomercampagne is dat alles op basis van dynamisch content is geproduceerd en we de video’s kunnen aanpassen en optimaliseren op basis van het kijkgedrag van onze doelgroep.’
Van interesse naar conversie
Geert Doek, managing director Towel en co-founder The Pool, legt uit dat er voor de distributie van de videocontent gebruik wordt gemaakt van het touch-tell-sell model, in combinatie met dynamische creatie.
‘Op deze manier zorgen we ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat. Als eerste inspireren we de kijkers met vermakelijke en aantrekkelijke touch-videocontent die inspeelt op het gevoel en de interesses. Vervolgens wordt de doelgroep geretarget met tell-content. Hiervoor hebben we zes bestemmingvideo’s opgenomen zodat de kijker gemakkelijk een voorkeur kan kiezen.
En tenslotte activeren we hen door middel van dynamische snippets en fotografie met een overtuigende deal, om zo conversie te realiseren.’
Lees ook: In Nederland op vakantie naar Schotland in 'mancave' The Famous Grouse House
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!