Het inmiddels bekende OHRA-stel Rob & Els speelt dit keer een bijrol in wat alweer de twintigste tv-commercial is met het echtpaar. Met de commercial, die de titel ‘Slimme hond, slimme kat’ draagt, bouwt de verzekeraar verder op een campagne die al acht jaar doorloopt.
Huisdierenverzekering
Dit keer staan opnieuw de hond en kat van het paar in de spotlights. De campagne, ontwikkeld door Joe Public Take Away Advertising, laat zien dat de dieren geen echte maatjes van elkaar zijn met alle gevolgen van dien. Met de nieuwe commercial wil de verzekeraar duidelijk maken dat huisdieren goed verzekerd zijn bij OHRA. Daarbij wil de verzekeraar benadrukken dat een huisdierenverzekering zelfs eenvoudig uitgebreid kan worden met een aanvullende module gedragstherapie voor de kat. Bij OHRA noemen ze dat: ‘Verzekeren zonder Paarse Krokodillen.' Refererend naar de bekende commercial van weleer, toen ook ontwikkeld door Joe Public.
Diervriendelijk en binnen coronaregels
Joe Public geeft aan dat de campagne diervriendelijk en binnen de coronaregels is opgenomen. Naast de tv-commercial zijn er speciale video’s opgenomen voor de social-kanalen. Het doel van de campagne is om duidelijk te maken dat huisdieren echt een onderdeel van het gezin zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!