In de nieuwe Het hele huis happy-campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, omarmt KPN de chaos van het gezinsleven en is niet alleen Louis te zien, maar maken drie rebelse kittens en moederpoes Lilly de KPN kattenfamilie compleet.
Robin Clements, marketingmanager KPN: 'Met deze campagne laat KPN, met een overkoepelende boodschap en een duidelijke centrale belofte zien dat wij met ons aanbod het hele huis happy krijgen. 'Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden.'
Eveline Rooders, account director Dentsu Creative vertelt verder: 'Vanuit een boodschap, in dit geval ‘het hele huis happy’, creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old-school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen.'
Wie KPN volgt op de socials kon de afgelopen weken al vrolijke echo’s en een heuse gender reveal party voorbij zien komen als eerste teaser. Daarna worden klanten van de KPN Experience Stores getrakteerd op beschuit met muisjes om de gezinsuitbreiding te vieren.
In de tv-commercial zien we hoe de drie kittens het hele huis op stelten zetten. De tvc is daarnaast ook losgedraaid voor tik tok vanuit een social point of view en ook zijn er meerdere snapchat filters gemaakt.
Credits:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!