Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezinsuitbreiding voor KPN-kat Louis

In de 'Het hele huis happy'-campagne omarmt de telecomaanbieder de chaos van het gezinsleven en maken we kennis met de familie van Louis.
KPN
KPN

In de nieuwe Het hele huis happy-campagne van KPN, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, omarmt KPN de chaos van het gezinsleven en is niet alleen Louis te zien, maar maken drie rebelse kittens en moederpoes Lilly de KPN kattenfamilie compleet.

related partner content for mobile comes here

Robin Clements, marketingmanager KPN: 'Met deze campagne laat KPN, met een overkoepelende boodschap en een duidelijke centrale belofte zien dat wij met ons aanbod het hele huis happy krijgen. 'Of je nu op jezelf woont, opeens samenwoont met een vriend(in) en drie kittens, of zoals in mijn geval in een samengesteld gezin met twee honden.'

Eveline Rooders, account director Dentsu Creative vertelt verder: 'Vanuit een boodschap, in dit geval ‘het hele huis happy’, creëren we per kanaal de juiste middelen. Geen old-school satéprikker, maar steeds andere creaties die het verhaal consistent tot leven brengen.'

Wie KPN volgt op de socials kon de afgelopen weken al vrolijke echo’s en een heuse gender reveal party voorbij zien komen als eerste teaser. Daarna worden klanten van de KPN Experience Stores getrakteerd op beschuit met muisjes om de gezinsuitbreiding te vieren. 

In de tv-commercial zien we hoe de drie kittens het hele huis op stelten zetten. De tvc is daarnaast ook losgedraaid voor tik tok vanuit een social point of view en ook zijn er meerdere snapchat filters gemaakt.

Credits:

Klant: Vera Naber, Floris Reuvers, Lisanne Holleman, Dave Frauenfelder, Chantal van der Walle
Bureau: Dentsu Creative Amsterdam
Creatieven: Leon Ragetlie, Tim van Aerschot
Creatieve directie: Gijs Sluijters, Joris Tol
Strategie: Tobias Vermeiren, Carlijn Danser
Account Director: Eveline Rooders
Producer: Amber Akkermans
Digital design: Boris Peshev  
Productie Partij: Holy Fools
Regie: Jelle de Jonge
DOP: Floris van der Lee
Fotografie: Jaap Vliegenthart
Producers: Frank de kok
Edit: MRTN
Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
VFX supervisor: Ton Habraken
Grading: de Grot

Sound: Public Audio

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in