Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen Leeuwen voor Nederland op eerste avond in Cannes

Vier nominaties worden niet verzilverd.
Nike Colin Kaepernick
Nike Colin Kaepernick

Nederland heeft de vier shortlist posities (1 in outdoor, 3 in design) niet in Leeuwen weten om te zetten op maandagavond. In Outdoor was Street Story van Wieden + Kennedy Amsterdam voor Nike Rusland genomineerd, in design Amsteldok - WPP Campus van VBAT en Gumshoe van Publicis tweemaal. 

related partner content for mobile comes here

Grand Prix winnaars

In Outdoor wist Nike met de veelbesproken Dream Crazy/Colin Kaepernick (Wieden+Kennedy Portland) de Grand Prix te behalen.

In Print & Publishing ging de GP naar The Blank Edition, An-Nahar, Impact BBDO, Dubai

In Design was de GP voor 'Creatability' van Google en het eigen Google Creative Lab in New York

In Health & Welness ging Ikea er met de GP vandoor voor de campagne 'Thisables', gemaakt door McCann Tel Aviv  

De Pharma categorie had Breath for Life van GSK GlaxoSmithKline en McCann Health Shanghai als GP-winnaar.

Hier staan de shortlists met de Nederlandse kanshebbers voor morgenavond.

Alles over Cannes in het dossier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in