Finse humor: Vergaderen in je onderbroek is het nieuwe normaal

De Finse fashion-retailer Prisma bedacht de campagne 'Telcollection', waarin zakelijk met makkelijk wordt gecombineerd.

Telcollection
Prisma

Nu we met z'n allen achter onze laptop zitten voor Zoom- en Teams-vergaderingen, is het niet meer zo belangrijk hoe we eruit zien tussen navel en voeten. Dat bracht een van de grotere fashion-retailers ertoe om (samen met TBWA Helsinki) een campagne te ontwikkelen waarin de scheidslijn van representativiteit dan ook zo'n beetje onder de navel wordt getrokken.

Ook in de winkel werd het idee van 'gekke combinaties' doorgetrokken. Volgens marketingbaas Minni Jaakola legde het Prisma geen windeieren. De verkopen waren 16 keer zo groot als in dezelfde periode vorig jaar. En dat in een tijd waarin de kledingwinkels volledig op hun gat liggen. 

Finnish Retailer Prisma Has a Creative Response to the Most Unexpected Clothing Phenomenon

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie