Eneco, vooral bekend als leverancier van duurzame energie, wil zich meer ontwikkelen tot een all-in-one energiedienstverlener. Hiervoor levert het slimme energie-oplossingen in en om het huis. Al deze diensten biedt het merk voortaan aan onder de noemer: Eneco Home. De bijbehorende campagne, waarin de monteurs van Eneco een hoofdrol spelen, is ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Dawn. Centraal in de commercial staat de ontmoeting tussen de klant en de monteur.
Marga Jordaans, marcom specialist bij Eneco, legt uit dat Eneco naar de mensen toe komt: ‘We doen al heel veel op het vlak van energieservices aan huis. Van zonnepanelen tot isolatie. Van een thuislaadpunt voor je auto tot onderhoud aan je cv-ketel. De komende jaren zal het aanbod aan diensten en producten in dit home services-domein alleen maar toenemen. Het is nu tijd om aan Nederland te vertellen dat Eneco naar de mensen toe komt.’
De commercial Eneco Home
Ontmoeting monteurs met klanten centraal
Eneco legt verder uit dat Eneco Home ervoor zorgt dat alle slimme oplossingen om, in en om het huis, te verduurzamen nu online op één plek te vinden zijn.
Jordaans: ‘Het thema van de merkcampagne is ‘Heel Nederland schakelt om’. En dat is ook zo. Dankzij onze slimme oplossingen zoals bijvoorbeeld Eneco Stukjezon kan echt iedereen een duurzame stap maken. Hoe en waar je ook woont. Of je nou huurt of een koophuis hebt. Extra bijzonder vind ik dat mijn collega’s die onze klanten dagelijks helpen schoner, slimmer en duurzamer te worden, in deze campagne een hoofdrol spelen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!