Duyvis, een merk onder de paraplu van PepsiCo, introduceert een nieuwe serie borrelnootjes (PepsiCo spreekt van een ‘concept’), onder de naam ‘Borrelplankje’. Duyvis ziet namelijk met lede ogen aan dat de borrelplank de schaaltjes met borrelnootjes langzaamaan vervangt. ‘Borrelplankje’ heeft de smaken van verschillende borrelklassiekers om die reden in een borrelnoot gegoten. Naast de bestaande smaken Cocktail en Provençale (die overigens ook gewoon onder het nieuwe ‘concept’ vallen), zijn er de smaken: Kaas & Mosterd en Gerookte Ham. Het doel is volgens Duyvis’ brand manager Judith Franse om ‘de borrel weer volledig te claimen’.
Zei d'r iemand Duyvis?
Voor de introductie van ‘Borrelplankje’ haalt Duyvis komiek Ruben van der Meer weer terug. Een jaar eerder was hij voor het eerst te zien in een Duyvis-campagne. Van der Meer, die Gerard Cox (‘Dááág, ik ben van de Duyvis…’), op een waardige manier opvolgt, valt nu binnen bij een 25 jarig jubileum bij Zagerij Jansen. Van der Meer: ‘Zei d’r iemand Duyvis?’
De nieuwe Duyvis commercial (bureau: DDB Unlimited), is onderdeel van een on – en offline campagne, die startte met een teaserfase op social media. De campagne wordt dit jaar in verschillende fases geactiveerd op zowel tv, onlinekanalen als de winkelvloer.
Van der Meer was tussen de twee commercials in overigens wel regelmatig te zien in heel korte online video's zoals deze:
Credits
Klant: PepsiCo Nederland - Duyvis: Judith Franse, Joost Warbout
Bureau: DDB Unlimited, Amsterdam
Productiemaatschappij: DDB Unlimited, Amsterdam
Regie: Hans Jonkers
Muziek: Earforce
Sound: Earforce
Edit: Pim van der Pas
Grading & online: Captcha
Duyvis - Ruben van der Meer 2021
Met onderstaande commercial trapten PepsiCo en DDB Unlimited een nieuw reclameconcept af voor de borrelnootjes van Duyvis:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!