Overslaan en naar de inhoud gaan

Duyvis trommelt Ruben van der Meer weer op voor borrelnootjesreclame

Een jaar na ‘de eerste Van der Meer’, prijst de komiek de nieuwe borrelnotenlijn ‘Borrelplankje’
Zei d'r iemand Duyvis?
Zei d'r iemand Duyvis?
Zei d'r iemand Duyvis?
Zei d'r iemand Duyvis?

Duyvis, een merk onder de paraplu van PepsiCo, introduceert een nieuwe serie borrelnootjes (PepsiCo spreekt van een ‘concept’), onder de naam ‘Borrelplankje’. Duyvis ziet namelijk met lede ogen aan dat de borrelplank de schaaltjes met borrelnootjes langzaamaan vervangt. ‘Borrelplankje’ heeft de smaken van verschillende borrelklassiekers om die reden in een borrelnoot gegoten. Naast de bestaande smaken Cocktail en Provençale (die overigens ook gewoon onder het nieuwe ‘concept’ vallen), zijn er de smaken: Kaas & Mosterd en Gerookte Ham. Het doel is volgens Duyvis’ brand manager Judith Franse om ‘de borrel weer volledig te claimen’.

related partner content for mobile comes here

Maak je borrel compleet met Duyvis®️. Why nut?

Zei d'r iemand Duyvis?

Voor de introductie van ‘Borrelplankje’ haalt Duyvis komiek Ruben van der Meer weer terug. Een jaar eerder was hij voor het eerst te zien in een Duyvis-campagne. Van der Meer, die Gerard Cox (‘Dááág, ik ben van de Duyvis…’), op een waardige manier opvolgt, valt nu binnen bij een 25 jarig jubileum bij Zagerij Jansen. Van der Meer: ‘Zei d’r iemand Duyvis?’

De nieuwe Duyvis commercial (bureau: DDB Unlimited), is onderdeel van een on – en offline campagne, die startte met een teaserfase op social media. De campagne wordt dit jaar in verschillende fases geactiveerd op zowel tv, onlinekanalen als de winkelvloer.

Van der Meer was tussen de twee commercials in overigens wel regelmatig te zien in heel korte online video's zoals deze:

Leeuw Nootjes

Credits

Klant: PepsiCo Nederland - Duyvis: Judith Franse, Joost Warbout

Bureau: DDB Unlimited, Amsterdam

Productiemaatschappij: DDB Unlimited, Amsterdam

Regie: Hans Jonkers

Muziek: Earforce

Sound: Earforce

Edit: Pim van der Pas

Grading & online: Captcha

Duyvis - Ruben van der Meer 2021

Met onderstaande commercial trapten PepsiCo en DDB Unlimited een nieuw reclameconcept af voor de borrelnootjes van Duyvis:

Tijd voor een vrolijke noot! Duyvis Borrelnootjes®. Why nut?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in