Dommelsch komt met 'Pilsjasje'

Het merk is letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje gestoken. 

Het biermerk Dommelsch introduceert een 'Pilsjasje'. Het merk wil zijn positie in de biermarkt versterken en dit jasje is onderdeel van de nieuwe merkuitstraling.  

Het spijkerjasje bevat een koelvak, bieropener en een zakje voor een borrelhap. Alle basics die je nodig hebt om te genieten van een pilsje, vindt Dommelsch

Sjors van Drie, brand manager bij AB InBev, licht toe: 'Met de nieuwe uitstraling van Dommelsch willen we onze huidige positie in de biermarkt versterken. Authentieke pils is nog altijd populair en speciaal voor trouwe pilsliefhebbers hebben we het Pilsjasje ontwikkeld.'

Credits
Concept: Tosti Creative
Filmproductie: Wolfstreet | Creative Agency
Director: Kevin Boitelle
D.O.P.: Thijmen Doornik

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Jan Romonesco
Ik drink al zeker 20 jaar Dommelsch, ik ben in de supermarkt geschrokken van het nieuwe etiket, het lijkt wel Amstel bier. Of private label van AH. Hopelijk is de receptuur niet veranderd. Oude verpakking was chique en sprong eruit. Met vriendelijke groet,
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Jan Romonesco
Ik drink al zeker 20 jaar Dommelsch, ik ben in de supermarkt geschrokken van het nieuwe etiket, het lijkt wel Amstel bier. Of private label van AH. Hopelijk is de receptuur niet veranderd. Oude verpakking was chique en sprong eruit. Met vriendelijke groet,
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie