Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de tweede kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024

Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
loeki
Er zijn weer nieuwe Loeki-kwartaalwinnaars bekendgemaakt.
loeki
Er zijn weer nieuwe Loeki-kwartaalwinnaars bekendgemaakt.

De Ster Gouden Loeki maakt de tien winnaars van het tweede kwartaal van 2024 bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft wederom diverse tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk gekozen.

related partner content for mobile comes here

Elk kwartaal kiest het panel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden vervolgens opnieuw aan het GfK-panel voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.

Lees ook: Dit zijn de eerste genomineerden voor de 'goede doelen' Gouden Loeki

Bekijk hieronder de kwartaalwinnaars op een rijtje.

Artsen slaan alarm - Dit is wat de tabaksindustrie je niet vertelt over vapen - Wefilm

Douwe Egberts - Burendag 2024 - TBWA\Neboko

Heineken - Heerlijk Helder Hoe je het ook viert - LePub/Boomerang

Jumbo - Het wordt prachtig - Hotel L'Amour

Jumbo - We kunnen weer zakken - Hotel L'Amour

KPN - Dichter bij Oranje - Dentsu Creative Amsterdam

Plus Supermarkt - De aftrap - Jan-Willem Smits en Nico Akkerman (geen bureau)

Prijsvrij - Ligbed (inhouse ontwikkeld)

Westland Salades - Het tussendoortje voor doorzetter - Red Onion

Get trained - get trained, save lives - Golazo Brands

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in